ماسک صورت ورقه ای خیار فریمن
نوشته شده توسط : خانم دکتر شفیع زاده

ماسک صورت ورقه ای خیار فریمن

( برای تهیه به داروخانه دکتر شفیع زاده مراجعه بفرمایید )

 

بالاتر از میدان ولیعصر جنب کوچه روشن

 

021-88907973

توضیحات محصول

این ماسک صورت یک لایه نازک جالب که از عصاره خیار ایجاد شده روی صورت شما قرار میده و بعد از کندن آن لایه از پوست، ضمن پاکسازی پوست صورت و حذف آلودگیها از سطح آن پوستی نرم و لطیف برای شما به ارمغان می آورد. بسیار مناسب برای پوستهای نرمال و ترکیبی است.

ماسک صورت ورقه ای خیار فریمن

عناصر تشکیل دهنده

خیار، آلوورا، شی باتر، بابونه، ابریشم هیدرولیز شده، ویتامین E

( برای تهیه به داروخانه دکتر شفیع زاده مراجعه بفرمایید )

 

بالاتر از میدان ولیعصر جنب کوچه روشن

 

021-88907973

روش مصرف

لایه ای یکنواخت را بر روی پوست صورت و گردن قرار دهید. از تماس با نواحی اطراف چشم خودداری کنید. پس از 5 تا 10 دقیقه، یا پس از خشک شدن، به صورت ورقه ای و به آرامی از روی صورت بردارید و با آب گرم آبکشی نمایید.

تجربه من در استفاده از ماسک صورت ورقه ای خیار فریمن

من همواره تجربه بسیار خوبی در استفاده از محصولات فریمن داشتم. قبل از این سه تا دیگر از ماسکهای صورت فریمن را امتحان کرده بودم. ماسکهای صورت آنزیمی آناناس، جو و آووکادو و شکلات توت فرنگی فریمن را امتحان کرده بودم.

حقیقت تنها محصولی که از این برند خریدم و خیلی دوستش نداشتم شامپو بدن لایه بردار بود. {توضیح مترجم: تولید این محصول در سال 2014 متوقف شد.} بنابراین با توجه به تجربیاتی که دراستفاده از محصولات فریمن به دست آوردم تصمیم گرفتم محصولات مراقبت از پوست صورت بیشتری از آنرا امتحان کنم و تا حد ممکن فعلا بیخیال مصرف شامپوهای بدن فریمن بشوم!

خب برگردیم به بحثمان در مورد ماسک صورت ورقه ای خیار فریمن. اجازه دهید ابتدا به سراغ بسته بندی این محصول برویم. رنگ تیوب این محصول، سبز با نشاط هست که با تصویر تکه های آبدار خیار پوشیده شده است و واقعا زیباست. من عطر و رایحه خیار را دوست دارم چون من را یاد سالادهای خوشمزه میندازه! قبلا از ماسک صورت خیار Montagne Jeunesse استفاده کرده بودم که بوی آن کاملا من را ناامید میکرد چون بوی مواد شیمیایی میداد اما بوی خیار این ماسک صورت فریمن واقعا طبیعی بود و من این بو را خیلی دوست داشتم. این محصول بی رنگ هست خیلی راحت روی کل سطح صورت را پر می کند و کاملا چسبناک است. به محض قرارگرفتن رو صورت و ثابت شدن شروع به خشک شدن می کند و بهتره دست هاتون رو پس از اتمام کار سریعتر بشویید وگرنه باید باقیمانده ماسک را تکه تکه بکنید که سخت می شود.

بعد از استفاده، احساس خنکی روی پوست صورتم داشتم. دقیقا انگار از تکه های واقعی خیار استفاده کرده بودم. حتما حواستان باشد این ماسک صورت با ابرو و موهایتان برخورد نکند وگرنه برای کندن آن به دردسر خواهید افتاد. بعد از 20 دقیقه ماسک به خوبی روی صورتتان خشک خواهد شد. اگر ماسک صورت را به اندازه یکسان روی کل صورت و گردنتان قرار داده باشید بعد از 20 دقیقه خیلی راحتتر و جالب تر میتوانید آنرا از روی صورتتان (به صورت غلفتی!) بردارید. بعد از اینکه ماسک کاملا روی صورت من خشک شد به آرامی شروع به برداشتن آن از سمت چانه به بالا کردم.(همانطور که میدانید هنگام استفاده از همه محصولات مراقبت از پوست، شستن صورت، ماساژ آن یا برداشتن لایه های ماسک از روی صورت، همه حرکات می بایست از پایین به بالا انجام شود تا پوست تضعیف و افتاده نشود.)

ماسک صورت ورقه ای خیار فریمن

بعد از برداشتن ماسک از روی صورت و شستن آن، در پوست خود احساس نرمی و هیدراته (آبرسانی شده و مرطوب) بودن کردم. حقیقت این ماسک صورت، در از بین بردن جوش های سرسیاه یا کاهش اندازه منافذ پوست، خیلی برای من موثر نبود اما همزمان پوست من را تمیز و هیدراته کرد. همچنین عملیات لایه برداری از پوست خیلی به نرمی و زیبایی انجام شد و من واقعا احساس کردم یک لایه نازک و زائد از پوست من کم شد. اما حقیقت نسبت به تجربه ای که در استفاده از دیگر ماسک های صورت فریمن داشتم این ماسک صورت خیلی معجزه ای روی صورت من بوجود نیاورد، شاید انتظارات من از فریمن بالاتر رفته باشد!

نکات قوت ماسک صورت ورقه ای خیار فریمن

  • بسته بندی زیبا و بوی کاملا تازه و طبیعی
  • به سرعت روی پوست صورت خشک می شود و کندن آن نیز به راحتی انجام می شود.
  • شامل عصاره خیار و بابونه است که باعت نرمی و تسکین و آرامش پوست می شود.
  • باعث تمیزی، نرمی و آبرسانی به پوست می شود.

 

رتبه این محصول در IMBB

4 از 5

( برای تهیه به داروخانه دکتر شفیع زاده مراجعه بفرمایید )

 

بالاتر از میدان ولیعصر جنب کوچه روشن

 

021-88907973




:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: